Robbeca Steam

by - 8:42 PM

W poświątecznym poście obiecałam opublikowanie zdjęć Robbeci Steam - gwiazdkowego prezentu,
jaki otrzymała moja siostra. A więc przed Wami pierwsza, robiona jeszcze w 2012 roku 
sesja Robbeci :D


Muszę przyznać, że lalka nie od początku mi się podobała.
Ogólnie ze względu na oryginalną strukturę skóry - na zdjęciach z bliska
widać to bardzo dokładnie, Robbeca na całym ciele ma wypukłe 'wzorki'.
Ale z czasem przestało mnie to 'razić', w końcu to robot stworzony przez szalonego naukowca ;)











 












Lalka ma pofalowane, granatowo-czarne włosy - według mnie idealnie
pasują do jej karnacji i koloru oczu.


A oto Kapitan Penny - również robot. Nie wiem jak Wam, ale mi kojarzy się
z pingwinami z Madagaskaru :D
















Strasznie podobają mi się jej buty - ten miedziany kolor i coś w stylu sznurówek :)









* * *
Ani Abbey, ani Robbeci nie ma jeszcze w rubryce 'Moje modelki'.
Postaram się nadrobić to jak najszybciej, ale potrzebne mi są zdjęcia
obu lalek na czarnym, 'futrzanym' tle :)

* * *
Otrzymuję coraz więcej pytań na temat mojej nieskromnej osoby (głównie przy Liebster Blog),
dlatego postanowiłam odpowiednio uzupełnić zakładkę 'O mnie'.
Zapraszam, może akurat ktoś z Was lubi to samo, co ja?
Dajcie znać w komentarzach :D

* * *
Otrzymałam cztery nowe nominacje do Liebster Blog Award.
Wielkie dzięki, odpowiedzi spodziewajcie się w następnym poście c:

You May Also Like

86 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.