Mam pytanie.

by - 6:30 PM

Dotyczy ono wyglądu mojego bloga.

W komentarzach pod postami już kilka osób chwaliło ładną, przyjemną stylistykę, 
ale mnie nie do końca się ona podoba.

Chodzi mi o szablon, na podstawie którego jest mój blog. Chciałabym go zmienić,
Problem polega na tym, że nie chcę szablonu żywcem ściągniętego z internetu,
chciałabym go po swojemu zmodyfikować. Wie ktoś może, czy w pobranym
szablonie łatwo można zmieniać tło, układ, czcionki itp.?
A może w ogóle nie zmieniać wyglądu, niech zostanie tak, jak jest?
Proszę o szczere opinie, tylko takie mi pomogą. C:

PS. Jeśli kiedykolwiek zastaniecie mojego bloga w 'nieogarniętym' kształcie,
oznaczać to będzie, że nad nim pracuję.

EDIT: Obecny wygląd bloga jest właśnie tym 'nowym'. Ale nie zarzekam się,
że go nie zmienię. c:

You May Also Like

50 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.