Liebster Blog po raz czwarty, piąty i szósty! :)

by - 8:01 PM

Mówiąc szczerze, nie spodziewałam się aż tylu nominacji w taki krótkim czasie :D
Dostałam je kolejno od Pink Cupid, Rochelle Goyle i Ady Kluszczyńskiej. Wielkie dzięki! 


Zasady:

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".

Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, 
która Cię nominowała.
Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował.

Z racji tego, że nominowały mnie aż trzy blogerki, nie będę nominowała 33 blogów
(byłoby to bardzo czasochłonne), lecz jedenaście. Tak samo z pytaniami - również zadaję ich tylko jedenaście.


Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Pink Cupid:

1. Kot czy pies?
Lubię i koty, i psy. Ale psy uważam za bardziej wierne człowiekowi, w końcu koty
zawsze pozostaną niezależne.

2. Wolisz chodzić do kina czy do teatru?
Raczej do kina, choć czasem i w teatrze zagrają coś wartego uwagi. :)

3. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Nie mam ulubionej. Jest kilka, które przeczytałam więcej niż trzy razy.

4. Umiesz gotować?
Czasami coś mi tam wyjdzie, ale nigdy nie są to zbyt skomplikowane potrawy.

5. Gdybyś mogła polecieć gdzie chcesz na wakacje, jakie miejsce byś wybrała?
Szczerze? Nie jestem pewna. Chciałabym odwiedzić Barcelonę, miasto mojego ulubionego
piłkarskiego klubu C: Ale jest wiele ciekawych, wartych odwiedzenia miejsc,
np. Australia, Islandia, państwa górnej Ameryki Południowej.

6. Lubisz Justina Biebera?
Nie. Jest strasznie plastikowy. Jego piosenki nie mają żadnego sensu,
są puste i nagrywane 'pod publikę'. Nie lubię takich 'artystów', ale staram się
szanować ich fanów.

7. Jakiej muzyki słuchasz?
To pytanie powtarza się w każdej nominacji :D
Mnóstwo osób pyta też o to na moim asku.
Opis muzyki, jakiej słucham raczej nie zmieści się w kilka zdaniach. Dlatego obiecuję,
że opublikuję kiedyś na ten temat cały post.

8. Grałaś kiedyś na PSP?
Może moja odpowiedź zadziwi wiele osób, ale nie. W ogóle nie lubię gier komputerowych,
to po prostu strata czasu.

9. Szpilki, trampki czy japonki?
Raczej trampki, chociaż ostatnio przyzwyczaiłam się do botków na obcasie. 
Ogólnie kocham buty za kostkę, innych (no, chyba że latem) nie uznaję :)

10. Jaki masz telefon?
Samsung Avila S5230; obudowa srebrna, ale obwoluta ekranu czarna :)

11. Wolisz laptopy czy komputery?
Zależy do czego ich używam. Mam laptopa (tego w wersji mini :)),
ale podczas korzystania w domu podłączam do niego duży monitor i bezprzewodową myszkę.


Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Rochelle Goyle:

1. Lubisz czytać?
Jasne. Jedynym warunkiem jest wciągająca fabuła książki :)

2. Jeśli tak, to jaki gatunek książek?
Gatunek ma raczej małe znaczenie, liczy się oryginalność fabuły i ciekawi bohaterowie,
z którymi można się w pewien sposób utożsamić. Ale nie przepadam za romansami,
dramatami i biografiami - no chyba, że są to biografie ludzi, których lubię :D

3. Komputer vs telewizja?
Hah, dobre pytanie! :D Trudno wybrać.

4. Lubisz rysować?
Lubię, choć rzadko kiedy wychodzi mi cokolwiek ładnego. Mój talent plastyczny ogranicza się
do śmiesznych zwierzaków, powstałych z krzywego kółka :)

5. Ulubiony film?
To również bardzo często zadawane pytanie. Postaram się napisać o tym kiedyś
w którymś z postów lub w rubryce 'O mnie'.

6. Ulubiony kolor?
Nie mam konkretnego. Lubię ciepłe barwy, np. łososiowy, bordowy, wszystkie
odcienie brązowego.

7. Co dostałaś na święta?
Cóż... Trochę tego za dużo, by opisywać :)

8. Zainteresowania?
Nie będę się tu rozpisywała - moje zainteresowania widać po moim blogu C:

9. Gdzie chciałabyś pojechać? (inny kraj, albo gdzieś w Polce)
Odpowiadałam na to wyżej.

10. Lubisz "Assasina"?
Nie odpowiem, bo nawet nie wiem co to/kto to jest. A jedynie po wpisaniu
czyjegoś nazwiska w Google nie można stwierdzić, czy się go/ją lubi.

11. Jakieś marzenia?
Marzenia? Na pewno są, ale póki co wolę zachować je dla siebie.
Ogólnie moim największym marzeniem jest spełnienie wszystkich marzeń.


Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Adę Kluszczyńską:

1. Jakie lubisz zwierzę?
Lubię wszystkie zwierzaki :)

2. Ulubiony film?
Odpowiadałam na to pytanie wyżej.

3. Jaka jest Twoja ulubiona lekcja?
Zdecydowanie język polski i historia. No i plastyka, ale w trzeciej gimnazjum
jej już nie mamy.

4. Jaka jest Twoja najgorsza lekcja?
Fizyka i chemia.

5. Co lubisz robić?
Odpowiadałam na to pytanie wyżej.

6. Czego nie lubisz robić?
Hahs, jest tego trochę c: Nie lubię uczyć się przedmiotów, których nie rozumiem;
nie lubię wychodzenia z domu w deszczu i tak dalej... :)

7. Co wolisz: fast foody czy słodycze?
Chyba słodycze. Kocham wszystko, co słodkie 

8. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
Nie mam ulubionej.

9. Jaka jest Twoja szczęśliwa liczba?
Nie mam szczęśliwej, ale lubię 16 i 31 :D

10. Jaki lubisz sport?
Najbardziej? Zdecydowanie piłkę nożną i siatkówkę. Ale jeśli chodzi o sport
w moim wykonaniu - piłka nożna odpada.

11. Gdzie chcesz pojechać na wakacje?
Jeszcze nie wiem. Nigdy nie robię konkretnych wakacyjnych planów, a już na pewno
nie dopiero w styczniu :)


Lista blogów nominowanych przeze mnie:

1. http://my-monsterhigh.blogspot.com/
2. http://martoszkaa.blogspot.com/
3. http://zaczarowanyswiatoptymistki.blogspot.com/
4. http://imemmanuelle.blogspot.com/
5. http://miss-ally.blogspot.com/
6. http://dooominica.blogspot.com/
7. http://kattomierz.blogspot.com/
8. http://swiat-skapany-we-wlosach.blogspot.com/
9. http://mad02maddie.blogspot.com/
10. http://seecreetlifee.blogspot.com/
11. http://kino-strefa.blogspot.com/


Pytania zadawane przeze mnie:

1. Wierzysz w przesądy?
2. Ulubione imię damskie/męskie?
3. Jesteś sentymentalna?
4. Kolor włosów?
5. Najgorsza piosenka, jaką słyszałaś?
6. Ulubiona potrawa?
7. Jakie masz oceny na półrocze? c:
8. Najnudniejszy film, który oglądałaś?
9. Grasz czasem w lotka? :)
10. Blog, który teraz prowadzisz jest Twoim pierwszym? Jeśli nie, o czym kiedyś pisałaś?
11. Najnudniejsza szkolna lektura?

Zapraszam do zabawy!

You May Also Like

22 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.