Liebster Blog po raz trzeci! :)

by - 9:29 PM

Tym razem zostałam nominowana przez wspaniałą rastaffy. Dziękuję Ci 


Zasady:

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".

Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, 
która Cię nominowała.
Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował.



Moje odpowiedzi na zadane pytania:

1. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Nie mam jednego. Lubię m.in. łososiowy, bordowy, biały. wszystkie odcienie brązowego.
Ogólnie raczej stonowane, spokojne kolory.

2. Żelki vs pianki?
Bez różnicy - dobre i to, i to :)

3. Morze vs góry ?
Mieszkam bardzo blisko morza, więc z natury 'coś ciągnie' mnie do gór.
Ale mimo to wyznaję dobrze znaną zasadę: nie ważne gdzie, ważne z kim.

4. Masz jakieś zwierzątko ? Jak tak, to jakie?
Mam króliczka, nazywa się Kicuś. Jest bardzo kochany i ma niesamowicie
milutkie futerko :)

5. Pizza czy frytki ?
Pizza, ale frytki też lubię.

6. Ulubiony przedmiot w szkole to...?
Język polski i historia. No i plastyka, ale w trzeciej klasie gimnazjum już jej nie mamy.

7. Ulubiony gatunek muzyki?
Pop. Nie ograniczam się jednak tylko do jednego gatunku,
czasami wpadnie mi w ucho coś w trochę innym stylu. 

8. Czy jest piosenka, która ostatnio ci się wkręciła i ciągle jej słuchasz? Jaka?
Nie piosenka, ale cały zespół. Parę tygodni temu (zaliczmy to do 'ostatnio' ;)) zakochałam
się w islandzkim Of Monsters And Men - są fantastyczni.

9. Lubisz rysować?
Bardzo lubię. Niestety, nie idzie to w parze z moimi umiejętnościami - przeważnie
nie wychodzi mi to, co miało wyjść :)

10. Jaki jest twój ulubiony aktor?
Nie mam jednego szczególnie ulubionego, ale lubię Johny'ego Deppa
i Kubę Wesołowskiego. Mają chłopaki talent :)

11. Piosenkarz czy piosenkarka ? (Czyjego głosu wolisz słuchać?)
Nie potrafię wybrać. To zależy od piosenki, jej melodii, tekstu, przesłania.


Lista blogów nominowanych przeze mnie:


A teraz lista zadawanych przeze mnie pytań:
1. Wierzysz w horoskopy, przesądy itp. ?
2. Kolor ścian w Twoim pokoju?
3. Najmniej lubiany szkolny przedmiot?
4. Najgorszy aktor/aktorka?
5. Masz noworoczne postanowienia? Jeśli tak to jakie? :D
6. Ulubiona rasa psa?
7. Klub sportowy, któremu kibicujesz?
8. Na jakich portalach masz konta?
9. Gdzie spędzałaś Sylwestra? W domu, na imprezie czy jeszcze gdzieś indziej?
10. Ulubiona piosenka?
11. Co dostałaś na Święta? :)

Zapraszam do zabawy!

* * *
Dziś mamy pierwszy dzień Nowego Roku.
Co prawda noworoczne życzenia składałam w poprzednim poście,
ale nigdy nie zaszkodzi życzyć zdrowia, szczęścia
i spełnienia marzeń jeszcze raz.
Oby rok 2013 był jeszcze lepszy od poprzedniego! :)

You May Also Like

30 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.