The Versatile Blogger :)

by - 5:31 PM

Jak mówi sam tytuł wpisu, mamy do czynienia z kolejnym Tagiem :)
Tym razem to The Versatile Blogger, nawet podobny do Liebster Award.
Za nominację dziękuję Invisible :)


Zasady (czyli co trzeba zrobić po otagowaniu):
I. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu;
II. Pokazać nagrodę "Versatile Blogger Award" u siebie na blogu;
III. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie;
IV. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują;
V. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

No więc... Przedstawiam Wam siedem faktów o mnie.
Na pewno jest ich o wiele więcej, ale te akurat przyszły mi do głowy :)

1. Panicznie boję się pająków i... Wychodzenia z domu samemu po zmierzchu.
Może to dziecinne, ale idąc ciemną ulicą wszędzie widzę przyczajonych chuliganów ._.

2. Mam alergię na pyłki niektórych roślin. Dlatego wiosną i wczesnym latem
wszędzie noszę ze sobą chusteczki higieniczne.

3. Idąc np. ulicą, nie mogę oprzeć się przeglądaniu w sklepowych witrynach.
Często nawet przystają, by sprawdzić w odbiciu, jak wyglądam.

4. Ze wszystkich psów najbardziej groźne wydają mi się... Owczarki niemieckie
i jamniki. Mają takie długie nosy... *.*

5. Rzadko kiedy wychodzę z domu nieumalowana, a już na pewno
nie do miasta, gdy wiem, że spotkam wielu ludzi. Niby każdy deklaruje
brak powierzchowności, ale i tak wszyscy najpierw zwracamy uwagę na wygląd
drugiej osoby. Wolę więc spędzić więcej czasu na malowaniu się,
niż (w moim przypadku) wyglądać jak blady wampir.

6. Nie umiem nikomu ufać 'bezgranicznie'. Otacza mnie kilka osób,
którym wiem, że mogłabym zaufać, ale nie potrafię. Umiem być szczera,
ale nie potrafiłabym mówić komuś 'o wszystkim'.

7. Lubię czytać... Pudelka. Często piszą tam coś poprawiającego nastrój :D
Oczywiście na artykuły 'nie po mojej myśli' nawet nie zwracam uwagi :)

Cóż... Wiem, że tego typu 'fakty' niekoniecznie stawiają mnie
 w dobrym świetle, ale nie mam zamiaru kłamać :)
Na tym przecież polega ten Tag :D

A oto lista blogów, które nominuję:

W sumie ciekawy Tag, można dowiedzieć się o blogerkach
czegoś nieszablonowego. Dlatego zapraszam do zabawy :)


* * *
Ostatni post również dotyczył Tagu, więc jeśli tak dalej pójdzie,
mój blog może drastycznie zmienić tematykę :)
Aby temu zapobiec, umieszczam małą próbkę najnowszej sesji
z Abbey w roli głównej. Niedługo postaram się opublikować ją w całości :)


You May Also Like

33 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.