Liebster Blog Award VII, VIII, IX & X :D

by - 5:46 PM

Znów zostałam nominowana, tym razem aż cztery razy :)
Nie będę już umieszczać opisu zabawy - każdy, kto ma swojego bloga powinien wiedzieć,
o co chodzi. Jeśli nie - TUTAJ znajduje się post z poprzednimi nominacjami.

http://2.bp.blogspot.com/-Huc_giWlUII/UJ6Qq7vkOGI/AAAAAAAAAZI/frjOCgrO90g/s1600/liebster-blog-button-pic.png

Odpowiedzi na pytania od Moni:

1. Twoje największe marzenie?
Już nie raz byłam o to pytana, nie potrafię udzielić zbyt krótkiej i jednoznacznej odpowiedzi :)

2. Coś szalonego, co chciałabyś zrobić, ale brak Ci odwagi?
Jest wiele takich rzeczy...

3. Masz jakieś zwierzątko?
Tak - króliczka Kicusia :)

4. Co daje Ci prowadzenie bloga? Co wnosi do Twojego życia?
Przede wszystkim pozwala mi ukazać 'szerszej publiczności' siebie, to, co robię,
czym się interesuję. Dzięki temu dostrzegłam, jak wielu ludziom się to podoba.

5. Twój KWC (kosmetyk wszech czasów)?
Korektor do twarzy, maskujący cienie pod oczami(bez tego wiecznie wyglądam
jak wampir). Do tego czarny, maksymalnie pogrubiający tusz do rzęs i krem nawilżający.

6. Najpiękniejsze miejsce to...
Nie mogę wybrać tylko jednego, to byłoby nie w porządku :)

7. Jakie jest Twoje życiowe motto?
Nie kieruję się żadnym konkretnym cytatem.

8. Chciałabyś zmienić coś w swoim życiu? Jeśli tak, to co?
Szczerze mówiąc, staram się nie zastanawiać nad takimi rzeczami. Po co się zastanawiać,
lepiej od razu działać.

9.Książka, do której chętnie byś powróciła, to...
Obecnie takiej nie ma. Co nowsze powieści to gorsze, ze starszych
nie mam konkretnego besta.

10. Film, który wywarł na Tobie wrażenie, to...
Było takich kilka, ale z ostatnio obejrzanych zdecydowanie "Życie Pi".
Chociaż nie powaliła mnie ani gra aktorska, ani sposób adaptacji powieści,
to efekty specjalnie robią niesamowite wrażenie :)

11. Czym chciałabyś zajmować się w życiu?
W przedszkolu chciałam zostać baletnicą lub treserką dzikich zwierząt, teraz (na szczęście)
mam inne plany :) Chciałabym zostać pisarką, ale wszyscy doradzają mi fotografikę
albo dziennikarstwo. Co wybiorę - zobaczymy :)

Odpowiedzi na pytania od Andzixx Malik:

1. Lubisz Justina Biebera?
Nie.

2. Co najczęściej pijesz?
Zależy,co tam wpadnie mi w ręce :)

3. Lubisz jadać w fast foodach?
Nie za bardzo, większość takich dań mi po prostu nie smakuje :)

4. Jak ma na imię Twoja przyjaciółka?
Nie mam jednej przyjaciółki, ale czwórkę zaufanych :)
Zdradzać imion nie będę, podam inicjały: KS, MJ, KL i MB.
No i panowie: PL, MS i TK.
Ogólnie trzymamy się razem, ale z KS, MJ i KL tak jakoś bardziej :D

5. Twój ideał chłopaka?
Hahs, wciąż jestem o to pytana na asku c:
Z resztą, jakie to ma znaczenie? Przecież ideały nie istnieją.

6. Czym się interesujesz?
To pytanie powtarza się przy każdej nominacji do Liebstera. Powstrzymam się więc
od odpowiedzi.

7. Malujesz się? Jeśli tak to co nakładasz?
Maluję się. I tu zdementować muszę opinię, że każda dziewczyna używająca
podkładu jest tapeciarą - tak mówią tylko zazdrośni, sami nie potrafiący zrobić porządnego makijażu :)
Używam korektora, podkładu, czarnego (ewentualnie innego) tuszu.
Na wyjątkowe okazje robię też klasyczną 'kreskę' - rzadko kiedy czarną, bardziej
podoba mi się w jakimś metaliczny kolorze :)

8. Kiedy masz urodziny?
11 lutego, czyli już niedługo :) Muszę dodać, że w tym roku będzie to szesnastka :D

9. Gdzie chciałabyś mieszkać?
Nie mam marzeń związanych z przeprowadzką.

10. Kto Cię inspiruje?
Zajrzyj do zakładki 'O mnie' - odpowiedź znajduje się w drugim i trzecim
wersie drugiego akapitu 

11. Grasz w jakieś gry komputerowe? Jeśli tak,w jakie?
Nie gram. Kiedyś grałam w Simsy, ale już dawno mi przeszło.

Na pytania od AgaAA nie odpowiem - zmieniłaś adres bloga i nie masz włączonego dostępu
do swojego profilu. Nie mam jak znaleźć Cię w sieci.

Odpowiedzi na pytania od Claudiee:

1. Dlaczego zaczęłaś prowadzić bloga?
Odpowiedź pojawiła się już na górze wpisu.

2. Twoja ulubiona piosenka? 
Nie mam tylko jednej, zbyt trudno wybrać 

3. Masz chłopaka? Jeśli tak, jak ma na imię?
Na to pytanie uniknę odpowiedzi... :)

4. Kebab vs pizza?
Zdecydowanie pizza.

5. Ulubiony przedmiot w szkole?
Język polski, historia, ewentualnie plastyka - ale jej trzecioklasiści nie mają już w planie.

6. Converse vs vansy?
Z wyglądu o wiele bardziej podobają mi się trampki, ale nie rozumiem tego'szału'
na Conversy. Trampki to trampki.

7. Masz rodzeństwo?
Tak, młodszą siostrę.

8. Włosy kręcone czy proste?
Proste, zdecydowanie proste.

9. Skąd pomysły na posty?
A nie wiem. Pomysły na oprawę sesji przychodzą mi same c:

10. Blog, który Ci się najbardziej podoba?
Nie mogę wybrać jednego, zbyt dużo jest naprawdę fajnych.

11. Najlepsza przyjaciółka?
Odpowiedzi szukaj w pytaniach na górze.

Wszystkim dziewczynom dziękuję za nominacje - odpowiedzi publikuję dosyć późno,
ale lepiej późno niż wcale :)

Blogi nominowane przeze mnie:

Pytania zadawane przeze mnie:
1. Najpiękniejsze miasto w Polsce?
2. Ulubiona komedia?
3. Chciałabyś cofnąć czas, by zmienić bieg jakiś wydarzeń?
4. Gdybyś miała możliwość wyreżyserowania własnego filmu, o czym byłby jego scenariusz?
5. Masz laptopa czy komputer?
6. Kolor ścian w Twoim pokoju?
7. W jakim terminie są Twoje ferie? Masz już jakieś plany? :D
8. Co sądzisz o "Gangam Style"?
9. Masz określony styl, według którego się ubierasz/malujesz?
10. Najładniejszy kolor włosów?
11. Często używasz Skype'a? c:

I to by było na tyle :)
Buziaki, xoxo

You May Also Like

51 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.