Najpiękniejsze teledyski

by - 1:13 PM

The most beautiful music videos



I. Michael Jackson - Thriller


 

rok wydania: /release year: 1982




To klasyka.
Wszystkie teledyski Jacksona są wspaniałe, 
ale ten podoba mi się najbardziej.

It's a classic. 
All his music videos are great, 
but this one I like the most.




II. The Ark - One of us is gonna die young



rok wydania: /release year: 2004





Kocham głos Oli, jego osobowość i pomysł na image. 
To miłość od pierwszego wejrzenia i wydaje mi się, 
że na wieki wieków.

I love Ola's voice, his personality and the idea for a image. 
It's love at first sight and it seems to me 
that forever and ever.





III. Cinema Bizarre - Lovesongs (they kill me)


 

rok wydania: /release year: 2007




Gdy byłam młodsza myślałam, że z czasem wyrosnę 
ze słabości do malujących się facetów. 
Ku zdziwieniu moich przyjaciół i chłopaka 
- tak się nie stało.

When I was younger I thought that over time 
would grow from weakness to men applying make-up. 
To the surprise of my friends and boyfriend 
- it did not happen.




IV. The Cranberries - Zombie



rok wydania: /release year: 1994




To nie tylko wymowny i piękny teledysk, 
ale - przede wszystkim - bardzo mądra piosenka. 
Jedna z najmądrzejszych, jakie znam.

It is not only eloquent and beautiful video, 
but - above all - a very wise song. 
One of the wisest I know.




V. Of Monsters and Men - Little Talks



rok wydania: /release year: 2011




Wszystkie teledyski tego zespołu są wyjątkowe, oryginalne. 
Ten jest jednak według mnie najlepszy.

All videos of this group are unique and original. 
This is, however, according to me the best.





~  ~  ~


Podczas pisania tego postu doszłam do wniosku, 
że jest to jednocześnie post o moich ulubionych artystach
Tak więc udało mi się zamieścić dwa w jednym :)

A jakie są wasze propozycje najlepszych klipów? 
Jakich artystów najbardziej cenicie? 
Chętnie coś o nich poczytam, posłucham piosenek. 
Jestem otwarta na propozycje :)


While writing this post I came to the conclusion 
that this is also a post about my favorite artists
So I managed to post two in one :)

And what are your suggestions for the best clips? 
What artists you most cherish? 
Willingly I will read something about them, listen to songs. 
I'm open to suggestions :)


You May Also Like

267 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.