Iluzja. Kwiatowa metamorfoza

by - 6:27 PM

Na wstępie muszę napisać, że dzisiejszy post jest pierwszym 'nielalkowym' :)


Pod ostatnim postem dotyczącym graficznego efektu iluzji pojawiło się
tak wiele pozytywnych komentarzy, że postanowiłam trochę
'rozwinąć' iluzjonistyczne przeróbki.

Zdjęcia przerobiłam w zamyśle pokazania metamorfozy,
jaką każda z fotek przechodzi po 'wpadnięciu' w moje ręce c:

Poniżej zdjęcia (oczywiście robione przeze mnie) kolejno w oryginalnej
jakości, w trzech stopniach (skala przeróbki) oraz w dwunastu.






Dwunastki użyłam po raz pierwszy - aby pokazać 'dalsze możliwości'
efektu. Jednak według mnie iluzja w mniejszej skali jest bardziej
spektakularna :)


I, dla lepszego porównania, trzy w jednym:




Pozostałe zdjęcia, którymi dziś się bawiłam (również kolejno
przed i po - skala 12):








Aaaawwww, no i reszta dowodów na to, że w czasie
deszczu strasznie się nudzę (czyt. kolaże z powyższych
zdjęć) :D








Dla ciekawskich: wszystkie fotki robiłam w wakacje 2012 r.



* * *

Przypominam o obserwacji mojego bloga na Bloglovin,
po więcej szczegółów klikajcie TU.


You May Also Like

46 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.