Tag: Top 5 zawodów

by - 3:34 PM

Przybywam do Was z tagiem, którego po prostu nie mogłam nie wykonać :)
Zapoczątkowały go Jagódkowa i Daga.

Tag polega na wymienieniu i krótkim opisaniu pięciu zawodów/czynności,
które najbardziej chciałabym wykonywać w przyszłości.




Mam nadzieję, że Was nie zanudzę :)
(Kolejność zawodów nie jest przypadkowa)



~ ~ ~


I. PISARKA



Zawód, który bez wahania umieściłam na pierwszej pozycji.
Pisanie powieści, sztuk teatralnych czy scenariuszy to właśnie to,
co Tygrysek lubi najbardziej ♡



II. FOTOGRAFIK



Fotografia, podobnie jak pisanie, jest według mnie
jednym z najbardziej elastycznych i kreatywnych
zawodów. Możesz tworzyć, co zechcesz, bez sztywnych
ram i zasad pracy.



III. DZIENNIKARKA / REPORTERKA



Dziennikarstwo, podobnie jak zawody wyżej wymienione,
nie stawia pracującemu żadnych konkretnych granic.
Do tego daje ogromne możliwości samorozwoju.
Oczywiście mam na myśli pracę dla prawdziwych mediów,
a nie dla brukowców czy podrzędnych portali.



IV. KRYTYK FILMOWY / TEATRALNY / MUZYCZNY



Skoro uwielbiam pisać i tworzyć scenariusze, dlaczego by nie oceniać
pracy innych? Nie chodzi mi tu o ślepo krytykującego
wszystko naokoło pseudo-znawcę, ale o osobę kompetentnie
opiniującą czyjeś osiągnięcia artystyczne :)



V. WŁASNA HODOWLA PSÓW



Uwielbiam wszelkie zwierzaki, ale nie każda forma pracy
z nimi w pełni by mi odpowiadała. Za to prywatna
hodowla psów (niekoniecznie jednej, np. dwóch lub trzech ras)
byłaby ciekawym pomysłem :)
Oczywiście jest kilka ras, które w szczególności 'kradną'
moją uwagę :D


~ ~ ~

Podobnie jak autorki tagu, taguję wszystkich chętnych.
Warunkiem jest opublikowanie w poście linków do blogów
autorek i wstawienie baneru tagu.

~ ~ ~

PS. Co sądzicie o moich planach na przyszłość?
Jestem otwarta na konstruktywną krytykę :)

Macie podobne plany, czy w ogóle nie jesteście zainteresowani
zajęciami humanistyczno-artystycznymi?
Jestem ciekawa Waszej opinii i pomysłów :D



You May Also Like

82 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.