Czas na Bloglovin (:

by - 8:37 PM

W związku z krążącymi po sieci informacjami o likwidacji gadżetu
"obserwatorzy" przez witrynę Google w dniu 1 lipca tego roku
postanowiłam założyć nowe (stare 'pożarły' problemy techniczne c:)
konto na Bloglovin.

Od teraz możecie znaleźć mnie TUTAJ :)





A dla wszystkich, którzy stykają się z Bloglovin zamieszczam
krótką instrukcję założenia konta:

1. Po wejściu na stronę główną portalu (TU) klikamy Sign up - załóż konto.
Można założyć je poprzez połączenie z Facebookiem lub podanie 
adresu mailowego. Ja wybrałam drugą opcję :)

2. Następnie należy kolejno wpisać: imię (choć i tak mało kto podaje
prawdziwe dane :)), nazwę użytkownika, adres mailowy oraz hasło.

3. Po wypełnieniu pół trzeba poczekać na maila, dzięki któremu
potwierdzi się konto - ja czekałam ok. 5 minut (uwaga, wiadomość
może 'ukryć się' w folderze SPAM c:).

4. Gdy klikniemy w link wiadomości, wyświetli się nam informacja
(oczywiście w jęz. angielskim): czy chcesz importować obserwowane
blogi z witryny Bloggera?
Ja kliknęłam TAK (niebieska ramka) - to znacznie ułatwia sprawę,
inaczej trzeba będzie ręcznie dodawać wszystkie obserwowane blogi.

5. I w sumie to już wszystko :)
Opisywanie dalszych kroków jest bezsensowne, każdy z Was
ogranie to bez najmniejszych problemów :D


Osobiście radzę założyć tam konto - jeśli usługa obserwowania blogów
rzeczywiście zostanie usunięta, to jedno z najprostszych jej zastąpień.
Według mnie jest też wygodniejszy niż Google+.
No i będzie można lajkować posty :)



 * * *


Macie już konta na Bloglovin? Podajcie mi linki, chcę Was wszystkich znaleźć :)

Aaaawwww, zapomniałabym. Jeśli chcecie zaobserwować mój blog,
gadżet Bloglovin znajduje się w lewej, dolnej kolumnie bloga :)
Ja Wasze wszystkie już obserwuję.


You May Also Like

25 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.