Szwecja osobiście i sentymentalnie

by - 1:30 PM

Sweden personally and sentimentally



Poniżej publikuję zdjęcia, które wyjątkowo mi się podobają
ale trudno zakwalifikować mi je do którejkolwiek 
z ustalonych przeze mnie kategorii.

Here are the photos which I particularly like
but it is hardly to qualify them to any of established 
by me categories.





































































Podczas pobytu towarzyszyły mi między innymi:
 czerwona spódnica 'słowianka', koszulka z The Ark 
(zbierałam uśmiechy Szwedów - ale o tym później!), 
skórzana kurtka i tona biżuterii.

...oraz T. i M. - cień M. został złapany na zdjęciu numer dziesięć :)


During our stay accompanied me among others: 
red skirt 'słowianka', t-shirt with The Ark 
(I collected Swedes' smiles - but more about that later!), 
leather jacket and a ton of jewelry.

...and T. and M. - M.'s shadow has been caught on
the picture number ten :)





♡   ♡   ♡


Bardzo dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod poprzednim wpisem. 
Zgodnie z Waszymi życzeniami, pobyt mieliśmy udany i przyjemny :) 
No i z pewnością nie ostatni :)

Thank you very much for all the nice comments on the previous post. 
According to your wishes, we had a great stay and fun :) 
Well, and certainly not the last one :)







Poprzednie posty dotyczące Szwecji możecie znaleźć tu.

Previous posts concerning Sweden you can find here.


You May Also Like

149 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.