Sopot Top Trendy 2014. Dzien II

by - 4:08 PM

Witajcie :)
Nie przepadam za chwaleniem się moim 'bywaniem' 
(ba! nawet bardzo nie lubię tego słowa), 
lecz tytuł i tematyka mojego bloga zobowiązują. 
Skoro przyjęłam tradycję publikowania relacji 
najciekawszych wydarzeń, w których biorę udział,
wypada to kontynuować :)

Na Top Trendach byłam już drugi raz; pierwszy - 
kilka lat temu, jeszcze za czasów  drewnianych ławek 
w Operze i mniej napompowanej atmosfery.
W tym roku wybraliśmy się na drugi dzień festiwalu
czyli na wybór Największego Przeboju Roku 
i koncert Trendy - młodzi artyści.


     


Może wstyd się przyznać, ale wielu z tych przebojów 
nie znałam... No cóż :)










Nie piszę, kto co wygrał, wszystko można przeczytać m.in. TU.

A co mnie podobało się najbardziej?

~ spódniczki Cleo i jej słowianek (szykuję się na taką samą :)),

~ występy grup Piersi i Enej,

~ jak zwykle dobra konferansjerka Pauliny Sykut 
(oraz jej świetne kreacje),

~ świadomość tego, że przez kilka godzin przebywam 
na tych samych dwudziestu metrach kwadratowych, 
co prezes Polsatu.


     


...dowodziki proszę :)





Nie mam swoich zdjęć - nie widziałam potrzeby 
fotografowania. Po autografy też nie chodziłam. 
Jakby to ładnie ubrać w słowa... No, nie tacy artyści 
mi w głowie :)


Podsumowując: festiwal jak festiwal - kropla w morzu 
letnich imprezAle czasem można się wybrać, prawda? :)


You May Also Like

99 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.