Liebster Blog Award XVI & XVII

by - 12:44 PM

Przybywam do Was z wyróżnieniami od Stysi L i bougiedor 






Zasady zabawy:

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera 
w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".

Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,
więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań 
otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) 
oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, 
który Cię  nominował.


~  ~  ~


Moje odpowiedzi na pytania od Stysi:

1. Czy to Twój pierwszy blog?
Pierwszy prowadzony na poważnie.

2. O czym najbardziej lubisz pisać posty?
Zasadniczo nie piszę postów, tylko publikuję zdjęcia :)
Najbardziej podobają mi się te, których zrobienie
nie było zaplanowane - przypadkowo uchwycone momenty
zatrzymują najlepsze wspomnienia :)

3. Twoja ulubiona książka?
Nie mam jednej. Lubię serię Harry'ego Pottera,
ostatnio do moich ulubionych książek dołączyło
"7 razy dziś" Lauren Oliver.

4. Gdzie wyjeżdżasz na wakacje?
Póki co mam zaplanowany coroczny wyjazd do rodziny
na Mazury i rejs do Szwecji. Ale jak znam życie
na pewno będzie wiele atrakcji wymyślonych 'na gorąco' :)

5. Czy lubisz ćwiczenia ruchowe? Jakie?
Jestem fanką sportu, ale niekoniecznie w moim wykonaniu :)
Lubię grać w siatkówkę, chociaż nijak nie wiążę z nią przyszłości.

6. Jakie zwierzęta lubisz najbardziej? Dlaczego?
Chyba psy. Kiedyś bardziej lubiłam koty, ale jak dla mnie
to za bardzo niezależne zwierzęta. Psy są wierne, oddane właścicielowi,
lojalne i kochające bez względu na wszystko 

7. Co najczęściej oglądasz w TV?
Różnie, zależy od mojego nastroju. Czasami po prostu włączam
telewizor i skaczę po kanałach.

8. Gdzie najczęściej kupujesz rzeczy?
Jeśli chodzi o ubrania, to w prywatnych sklepach (czyli nie w sieciówkach)
i w second handach. Sieciówki odwiedzam na prawdę sporadycznie,
ale ostatnio zdarzyły mi się spore zakupy
w Galerii Bałtyckiej :)

9. Co zrobiłbyś/zrobiłabyś, żeby pomóc światu?
Chciałabym być dziennikarką, ale nie taką na plotkarskim portalu
albo w brukowcu. Jakie publikowane tam newsy mogą zmienić świat?

10. Czym jest dla Ciebie dom?
Jedynym miejscem, w którym potrafię odpocząć i nie muszę
co chwilę lusterko :)

11. Czym jest dla Ciebie pełnia szczęścia?
Spełnianiem swoich marzeń i przebywaniem wśród osób, które mnie
kochają i doceniają :)



Moje odpowiedzi na pytania od bougiedor:

1. Jaka jest według Ciebie największa wartość w życiu?
Szacunek. Zarówno do innych ludzi, jak i do samej siebie.

2. Co chciałabyś zmienić w świecie?
Podejście innych ludzi do życia. Jeśli każdy szanowałby
(tu odniesienie do punktu 2.) ludzkie życie, świat byłby
o wiele lepszy.

3. Czy jest coś czego bardzo żałujesz?
Tak, na pewno nie jedna rzecz. Ale staram się nie rozpamiętywać
przeszłości - to niczego nie zmienia, a jedynie dołuje.

4. Jaki wynalazek sprawiłby Ci radość?
Wehikuł czasu i eliksir młodości - o ile to drugie można
nazwać wynalazkiem (:

5. Jesteś dumna z siebie? Jeśli tak to z czego?
Tak, jestem dumna. Głównie z tego, co dotychczas udało mi się
osiągnąć; z tego, jak wartościową osobą jestem. Może brzmi
to trochę egocentrycznie, ale przecież każdy z Nas jest wyjątkowy.

6. Twoje największe osiągnięcie?
Zależy w jakiej dziedzinie. Na pewno sporym osiągnięciem
jest dostanie się do tak dobrej szkoły, do jakiej się dostałam :)

7. Co jest Twoją największą pasją?
To przecież widać po blogu :) Fotografika, muzyka (kto jej nie lubi?),
pisanie (nigdy nie odważyłabym się, żeby cokolwiek opublikować,
nigdy :D), kinematografia, wystawy psów. Chciałabym kiedyś
wziąć w jakiejś udział z własnym psiakiem 

8. Wolisz czytać czy oglądać filmy?

Zależy. Są książki, których ekranizacji po prostu sobie nie wyobrażam,
ale są też filmy, których nie dałoby się opisać w formie książki.

9. Lubisz ćwiczyć?
Szczerze? Nie. Ale moja niechęć dotyczy głównie sportu
uprawianego regularnie, czasami ćwiczę bez planowania,
sama z siebie (:

10. Ideał siebie w przyszłości?
Nie mam. Takie planowanie przynosi więcej strat niż korzyści;
nie chcę stresować się dążeniami, które są niewykonalne.
Co będzie, to będzie :)

11. Czy jesteś zakupoholiczką? 
Nie i nigdy takich skłonności nie miałam,
nie tylko dzięki ograniczonej zawartości portfela :D


~  ~  ~


Pytania zadawane przeze mnie:

1. Gdybyś mogła/mógł na jeden dzień stać się kimś innym,
kim chciałabyś/chciałbyś być?
2. Czy dla Ciebie wygląd ma większe znaczenie niż charakter?
3. Czego nigdy nie potrafiłabyś/potrafiłbyś wybaczyć?
4. Kim chciałaś/łeś zostać w dzieciństwie?
5. Czego najbardziej się boisz?
6. Znak zodiaku?
7. Co widzisz z okna w swoim pokoju?
8. Co chciałabyś/łbyś studiować (lub co studiujesz)?
9. Najlepsze miejsce na wakacyjny wyjazd?
10. Jaki serial oglądasz?
11.Najładniejszy kolor oczu/włosów?


~  ~  ~


Blogi, które nominuję:




Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam...
W końcu jeśli dostaje się nominację, wypada na nią odpowiedzieć :)

Buziaki 




You May Also Like

51 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.