Tag: 15 dziwnych pytan

by - 1:43 PM

W ostatnim tagu niezbyt się rozpisałam (są pytania, na które
nawet mi, kreatywnej duszy, trudno odpowiadać :)),
dlatego teraz postanowiłam to nadrobić :)

Tag 'przechwyciłam' z bloga http://seecreetlifee.blogspot.com.







1. Czy masz jakieś przezwisko, którego używa tylko twoja rodzina?
Obecnie nie. Ale w dzieciństwie wszyscy nazywali mnie Niuńką
(sama nie wiem, od czego to się wzięło...).


2. Czy masz jakieś dziwne nawyki?
Często (za często?) poprawiam się przy lusterku, a już nałogowo
poprawiam włosy :)


3. Czy masz dziwne fobie?
Boję się wielu rzeczy: pająków, bezpańskich psów, pijaków... :D
Ale najbardziej boję się samotnego wychodzenia z domu po zmroku -
- właśnie ze względu na pijaków i chuliganów (mieszkam blisko
dworca skm i autobusowego, brrr...) :D


4. Jaką piosenkę potajemnie uwielbiasz i śpiewasz, kiedy jesteś sama?
Niczego potajemnie nie słucham, nie można ukrywać,
jaką muzykę się lubi :) Ale śpiewać czasami mi się zdarza,
chociaż nigdy głośno :D
W fałszowaniu najlepsza jestem w piosenkach Lady Gagi,
Adele i Prince'a. Tak, możecie się śmiać :)


5. Co Cię najbardziej irytuje?
Ludzie, którzy są nietolerancyjni i niekulturalni albo źle
tolerancję i kulturę rozumieją.


6. Czy masz jakieś nerwowe nawyki?
Niestety tak :c Gdy się denerwuję, bawię się tym,
co akurat mam pod ręką - czyli najczęściej długopisem lub torebką.


7. Po której stronie łóżka śpisz?
Z brzegu, z mojej perspektywy - po lewej (:


8. Jaki był twój pierwszy pluszak i jak się nazywał?
Miałam ich dwójkę, do dziś są ze mną :D
Miś-pacynka Bobi i ogromna, kolorowa papuga Ara.


9. Jaki napój zawsze zamawiasz w Starbucksie?
Haha, nie bywam w Starbucksie :)


10. Jaką urodową zasadę wyznajesz, ale nigdy się do niej nie stosujesz?
Wyznaję sporo takich zasad i do wszystkich się stosuję :)


11. W którą stronę odwracasz twarz podczas prysznica?
Rzadko kiedy używam prysznica, częściej biorę kąpiel.
Ale i tak nie zwróciłabym na to uwagi.


12. Masz jakieś dziwne zdolności fizyczne?
Nie.


13. Jakie niezdrowe jedzenie uwielbiasz i jesz je pomimo wszystko?
Sporadycznie jem cokolwiek z fast foodów.
Nie chodzę do KFC itp., co najwyżej moja mama przemyci coś, 
wracając z pracy. Najczęściej są to cheeseburgery i frytki :)


14. Czy masz swoje ulubione powiedzenie/wyrażenie, które wciąż powtarzasz?
Może nie ulubione, ale z pewnością za często powtarzane kuźwa.


15. W czym śpisz?
W koszulce i spodenkach - latem w krótkich.




~  ~  ~


Ostatnio ciągle na zmianę są upały i burze... :c
Mam nadzieję, że u Was pogoda jest lepsza :)

PS. Z mojego balkonu widać światła (i pojedyncze dźwięki c:)
Open'era. Wybierał się ktoś z Was w tym roku?



~  ~  ~


EDIT!

Już wiem, czemu obserwatorzy zostają (a właściwie:
dlaczego w ogóle nie mieli zniknąć...).
Wszystko znajdziecie TUTAJ :)




You May Also Like

60 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.