Tag: Kocham lato! :D

by - 8:46 PM

Hello! Przygotowałam dla Was (własnej roboty :D) tag Kocham lato.
Starałam się wymyślić przynajmniej trochę oryginalne i kreatywne pytania, 
oczywiście wszystkie związane z latem i wakacjami :)





1. Jaka jest idealna letnia temperatura?

Upały są ok, ale bez przesady.
Jak dla mnie idealną temperaturą jest ok. 25 stopni.


2.  Jeśli opalanie, to gdzie? Na nadmorskiej plaży, 
nad jeziorem, w ogrodzie czy na balkonie?

Zdecydowanie na balkonie lub w ogrodzie. Jakoś nie lubię leżenia na plaży, 
zwłaszcza przepełnionej turystami.


3. Ulubiony look na lato?

Czarne legginsy (u mnie to klasyka c:) lub luźne spodenki + nieobcisła koszulka + 
+ torebka kuferek ♥


4. Wakacje w kraju czy za granicą?

Raczej w kraju. Jeśli poza granicami Polski, to na pewno nie w kurorcie – pływanie w basenie 
ogrodzonym od świata nie jest dla mnie żadną atrakcją :D


(zdjęcie pochodzi z Grafiki Google)


5. Gdzie nigdy nie chciałabyś pojechać?

Do niebezpiecznych rejonów świata; tam gdzie toczą się wojny, 
jest duża przestępczość itp. Nie wyobrażam sobie siebie na urlopie 
w Arabii czy tunezyjskiej dżungli.


6. Obowiązkowy gadżet na wakacje?

Może nie gadżet, ale coś, bez czego nie potrafię ruszyć się z domu – ochronny spray 
przeciw owadom + maść łagodząca ugryzienia. Mam takiego pecha, że ślad 
po każdym komarze utrzymuje się na mojej skórze ponad tydzień :c


7. Letnie wakacje vs zimowe ferie?

Zdecydowanie letnie wakacje! Powód jest jeden – są o wiele dłuższe :)


8. Gdzie spędzasz wakacje w tym roku?

Tak jak pisałam: częściowo na Mazurach, trochę w domu, 
czeka mnie również dłuższy rejs do Szwecji. Oprócz tego nigdy nie wiadomo, 
gdzie można się wybrać totalnie spontanicznie :)


9. Jakie pamiątki najchętniej przywozisz z wakacji?

Oczywiście zdjęcia :D Ale wszędzie, gdzie wyjeżdżam, szukam straganów
 z klasycznymi pamiątkami. Moją uwagę zawsze przyciągają koszulki i kubki 
z nadrukami/nazwami lokalnych atrakcji, kolorowych bransoletek, 
pocztówek z widokami, którym trudno zrobić zdjęcia itp.


10. Ulubiony smak lodów?

Nie mam jednego :) Ale do moich ulubionych na pewno należą 
miętowe z kawałkami czekolady ♥


(zdjęcie pochodzi z Grafiki Google)


11. I na koniec kultowe pytanie: wakacje na morzem, w górach czy nad jeziorem?

Szczerze? Wszystkie opcje bardzo mi się podobają :D Ale z racji tego, 
że morze na co dzień mam na wyciągnięcie ręki, a jeziora ‘zaliczam’ 
co roku – wygrywają góry :)




~   ~   ~


Taguję wszystkich chętnych – wystarczy napisać w poście,
kto zapoczątkował ten tag i podać link do mojego bloga.

Trzymajcie się ♥




You May Also Like

127 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.