Przed i po, czyli graficzna metamorfoza

by - 4:06 PM

Pod ostatnim postem pojawiło się mnóstwo pozytywnych komentarzy.
Według mnie oznacza to tylko jedno - efekt pop-artu został pomyślnie osiągnięty :)

Jednak możliwości graficznej przeróbki zdjęć oczywiście na pop-arcie się nie kończą.
Nawet, jeśli korzysta się z tak banalnego programu jak mój c:

Zamiast publikować same wyniki przeróbki postanowiłam zamieścić zdjęcia
zarówno po 'metamorfozie', jak i przed. Dzięki temu łatwiej będzie porównać,
jak ciekawy jest efekt przeróbki.

Nazwa poniższego efektu to 'szkic ołówkiem'. Jak dla mnie rzeczywiście przypomina on szkic.





Chyba nie muszę pisać, że pierwsze zdjęcie jest przed, a drugie po :)







Robi wrażenie, nie? A to są tylko trzy przykłady (:
Piszcie w komentarzach, czy chcielibyście zobaczyć całą tak przerobioną sesję.


* * *

Zostałam nominowana do The Versatile Blogger Award, tym razem przez Adriannę c:
Wielkie dzięki, postaram się napisać o tym w następnym poście.

You May Also Like

40 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.