Liebster Blog XI, XII & The Versatile Blogger II :)

by - 7:10 PM

Witam Was w Dzień Kobiet!
Na wstępie chciałabym złożyć wszystkim czytającym mojego bloga kobietkom
wszystkiego najlepszego 
I oczywiście spełnienia marzeń, bo to przecież najważniejsze... :)



Już po raz jedenasty i dwunasty zostałam nominowana do Liebster Blog Award.
Dziękuję Unicorn i Lady Pandzie, lecą do Was całuski!
Jednak tym razem ograniczę się do odpowiedzi na zadane pytania.
Doszłam do wniosku, że ten tag też musi się kiedyś kończyć :)

Odpowiedzi na pytania od Unicorn:

1. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Aby 'wysłać w świat' to, co robię :D

2. Czy masz jakieś zwierzątko domowe?
Tak, królika miniaturkę.

3. Czy masz rodzeństwo?
Tak.

4. Data urodzin?
11 lutego 1997 r.

5. Ulubiony kolor?
Zdecydowanie nie mam :)

6. Kolor włosów i oczu?
Włosów złotawy blond; oczy - magiczne. Każdy, kogo pytam, określa inny kolor.

7. Czy żałujesz, że kupiłaś lalkę czy uważasz, że to udana inwestycja?
Nie żałuję. Niekoniecznie nazwałabym to inwestycją (korzyści finansowych nie przynosi,
chociaż może kiedyś... :)), ale efekty zdjęciowe przynoszą niemałą satysfakcję.

8.  Pullip vs Dal?
Żadna z wymienionych.

9. Wymarzona lalka?
Hah, na dzień dzisiejszy takiej nie posiadam :)

10. Lubisz jednorożce? ^^
Jak najbardziej, zwłaszcza te czarno-różowe :D

11. A tu napisz dowolne pytanie i odpowiedz na nie. ;)
A więc zgodnie z życzeniem pytającej, a trochę z pomysłu na autoreklamę, pytam:
Podasz link do Twittera i Aska?
Podaję: Twitter, Ask (piszcie, pytajcie - odpowiem na wszystko).

Odpowiedzi na pytania od Lady Pandy:

1. Jak zaczęła się twoja „lalkowa przygoda”?
Jakiś czas temu moja siostra zaczęła swoją 'fazę' na MH. Początkowo nie przykuło
to mojej uwagi, ale zmieniłam zdanie, gdy przez przypadek natrafiłam w sieci
na jeden z blogów poświęconych lalkom. Uznałam to za całkiem dobry (i dosyć oryginalny)
pomył na bloga, kupiłam pierwszą własną lalkę i... Resztę już znacie :)

2. Jakie jest woje lalkowe marzenie? (Jeśli możesz dodaj zdjęcie lub link do niego).
Nie mam żadnego.

3. Ulubione anime? (Jeśli ktoś nie ogląda to normalny film).
Nie oglądam, nie mam.

4. Czego słuchasz? (np. pop, metal, rock itd.)
Słucham muzyki, a nie gatunku :)

5. Lubisz mojego bloga?
Jest ok, ale ostatnio widzę jakieś małe zawieszenie. Kryzys twórczej weny? :)

6. Twój ulubiony blog?
Nie mam jednego.

7. Jakie było twoje pierwsze lalkowe marzenie?
Gdy po raz pierwszy zobaczyłam na Allegro Draculaurę Snow Bite po prostu wiedziałam,
że muszę ją mieć. Cena nie grała roli :) Do dziś uważam ją za najładniejszą
 i najlepiej zaprojektowaną lalkę ever. Idealnie trafiła w mój gust :)

8. Jaka była pierwsza lalka kolekcjonerska, jaką zobaczyłeś? (Jeśli pamiętasz model, podaj go)
Zgodnie z tym, co pisałam wyżej - była to pierwsza lalka mojej siostry.
Co prawda w dzieciństwie bawiłam się lalkami, ale wyglądały zupełnie inaczej :)

9.  Jaki „klimat” zdjęć podoba ci się najbardziej? (np. zimowe)
Nie wiem, chyba nie mam jednego. Ostatnio spodobała mi się stylistyka sepii,
na pewno wykorzystam ją w którejś z przyszłych sesji.

10. Twój ulubiony kolor?
Nie mam.

11. Jaka liczba obserwatorów cieszyłaby cię najbardziej?
Cóż, pozwolę sobie nie odpowiedzieć :D

Otrzymałam również drugą nominację do The Versatile Blogger.
Wielkie dzięki Add!, ale swój udział ograniczę do podania linku
z odpowiedziami z poprzedniej nominacji - KLIK.
Jakoś nie mogę skleić żadnych konkretnych faktów, wybacz c:
I tak samo jak przy Liebsterze, również nie wyznaczam nominacji.


PS. Jak widzicie, po raz kolejny zmieniłam nazwę bloga. Nie potrafię zdecydować się
na tę jedną jedyną, więc nie wykluczam następnych zmian.
Ale póki co, zastańmy przy ladyrockmoon.blogspot.com :)

You May Also Like

29 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.