Tag: Moje blogowe sekrety c:

by - 7:28 PM

Heloł. Dziś na blogu Owocovej znalazłam tag różniący się od innych :D
Postanowiłam go 'przechwycić', oto moje odpowiedzi:

1. Ile czasu prowadzisz blog i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę od 21 września 2012 roku, TUTAJ znajdziecie pierwszy wpis.
Posty publikuję niesystematycznie. Oczywiście staram się, by nie dodawać ich zbyt często
lub za rzadko, ale terminów publikacji nie wyznaczam.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Trudno określić, ile razy dziennie. Praktycznie gdy jestem online co chwilę sprawdzam,
jak tam mają się statystyki (:

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Rodzina wie, znajomi - nie wszyscy.

4. Posty jakiego typu interesują Cię u innych blogerek?
Różne, po prostu różne. Gdy post napisany jest ciekawie, nie ma w nim błędów
ortograficznych i gramatycznych (bardzo mnie rażą, od razu widać, kim jest autor/autorka),
tematyka ma małe znaczenie.

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Nie, raczej nie. Każdy ma własnego bloga, tworzy go według własnych zasad
i osiąga odpowiednie temu efekty :)

6. Czy zdarzyło się Ci kupić kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie, głównie z dwóch powodów:
a) coś takiego jest zwykłym wyrzucaniem pieniędzy w błoto,
b) mój blog nie ma tematyki kosmetycznej c:

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków,
a co za tym idzie wydajesz więcej pieniędzy?
Nie. Używam sprawdzonych, 'moich' kosmetyków.

8. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu?
Trudne pytanie :> Blogowanie to blogowanie, dzięki temu mam możliwość
'wysłania w świat' tego, co robię. Chyba nic konkretnego nie zmieniło.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Nie mam jakiś niezwykłych inspiracji. Inspiruje mnie wszystko, co otacza mnie
na co dzień, ludzie, zdarzenia itp.

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga,tak że chciałaś go usunąć?
Nie :)

11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Aw, trochę tego sporo... Po pierwsze brak szacunku do czytających.
O jakich cechach autora mogą świadczyć wpisy typu "jeśli pod tym postem
nie znajdzie się 30 komentarzy, usuwam bloga"?
Po drugie: wspominane już wyżej błędy ortograficzne, gramatyczne,
a także - o zgrozo - interpunkcyjne. Nie mam pojęcia, kto wchodzi na blogi pokemonów.
Po trzecie: ogólnie blogi osób użalających się na swoje rzekomo masakryczne życie,
dziewczyn uważających się za profesjonalne modelki itp.od razu są przeze mnie opuszczane.
Raczej nie muszę tłumaczyć, dlaczego :D


* * *
W następnym wpisie przewiduję publikację całej sesji przerobionej
na graficzne 'szkice'. I dzięki za komentarze pod poprzednim postem c:

You May Also Like

34 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.