Liebster blog :)

by - 6:38 PM


Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez http://w1eareyoung.blogspot.com/.
Wielkie dzięki! :D
  



Zasady:

Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".

Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował.



Moje odpowiedzi na zadane pytania:

1. Ulubiona potrawa?
Pizza i sałatka grecka.

2. Jakie państwo Cię fascynuje?
O wiele bardziej fascynujący od jakiegokolwiek państwa są ludzie, którzy w nim mieszkają. Ale jeśli już mam wybierać, to chyba Hiszpania, ewentualnie USA.

3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Nie mam żadnego konkretnego hobby, wszystko zależy od mojego nastroju. Lubię fotografować (ha, to widać po moim blogu :)), pisać, oglądać filmy itd.

4. Czy Twoi znajomi wiedzą, że masz bloga?
Najbliżsi tak, mniej 'znaczący' nie :D

5. Ciuch, na którego teraz 'polujesz'?
Obecnie nie mam na oku niczego konkretnego, ale od zawsze na sklepowych wystawach zwracam uwagę na skórzane ubrania, obcisłe spodnie i buty za kostkę.  ♥

6. Ulubiony kolor szminki/błyszczyku?
Używam prawie bezbarwnej, lekko różowej pomadki ochronnej lub nawilżającego kremu. Bardziej intensywnych kolorów nie używam, bo moje usta z natury są 'mocniej czerwone niż być powinny' ;)

7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Osiągnąć w przyszłości wszystko, co jest dla mnie ważne, dzięki czemu będę wiodła szczęśliwe życie.

8. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Jeszcze niedawno myślałam o dziennikarstwie lub fotografice, ale teraz nie wyobrażam sobie innego zawodu na przyszłość niż pisarka :)

9. Trzy kosmetyki, bez których nie możesz żyć.
Zdecydowanie maskujący podkład, wydłużający tusz do rzęs (czarny, czasami brązowy) i nawilżający krem.

10. Jakiej muzyki słuchasz?
Szczerze? Według mnie - najlepszej :D Nie mam żadnego jednego idola, lubię Lady Gagę, Michaela Jakcsona, One Direction, Maroon 5 i tak dalej... ♥

11. Którego komunikatora używasz najczęściej: gg, skype, poczta...?
Twittera, w sprawach bardziej 'oficjalnych' - poczty.


Lista blogów nominowanych przeze mnie:

A teraz lista zadawanych przeze mnie pytań:
1. Kolor ścian w Twoim pokoju?
2. Czego najbardziej się boisz?
3. Ulubiony horror/thriller?
4. Grasz czasem w lotka? :D
5. Najnudniejszy sport?
6. Ulubiony ciuch?
7. Masz zwierzaka? Jeśli tak, jak ma na imię?
8. Wymarzony zawód na przyszłość?
9. Ulubiony aktor/aktorka?
10. Jakie miejsce na ziemi chciałabyś odwiedzić?
11. Jakiemu klubowi sportowemu kibicujesz?

Zapraszam do zabawy! :D

You May Also Like

10 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.