Atłas.

by - 6:19 PM

*sesja Marleny*

No cóż, oryginalność stylizacji może nie jest zaskakująca, ale zdjęcia były robione jeszcze przed zakupieniem nowych ubrań. Oby nadrobiło to stylowe tło, za które posłużyły mi kanapowe poduszki. :)


Zdjęcie, jak widać, zostało wykorzystane w nagłówku bloga. Jakoś najbardziej mi pasowało. :)
































* * *

Po raz drugi zostałam nominowana do Liebster Blog Award. Post dotyczący nominacji opublikuję jak najszybciej, tuż po wybraniu moich 'bestów'.

Dodałam też dwa nowe gadżety: kalendarium imienin (na dole strony, 
pod obserwującymi i wyszukiwarką) oraz błękitne śnieżynki, 'sypiące się' z kursora. 
Co prawda zimy jeszcze nie ma, ale nie mogłam się powstrzymać. ;)

* * *

Dziś mamy Andrzejki. Lanie wosku, czytanie z kart, rzucanie za siebie obierek jabłek, wyjmowanie karteczek spod poduszki, przebijanie szpilką papierowego serca... Heheszky, jak ja to lubię :) Życzę fantastycznego wróżenia i dobrej zabawy. 
Oby wróżby przepowiadały tylko to, czego naprawdę chcecie. 

You May Also Like

25 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.