Coś miłego

by - 6:41 PM

Something nice









Ostatnio spotkałam na dworcu Pana, który rozdawał 
pasażerom komunikacji miejskiej babeczki i krówki
Życzył wszystkim miłego dnia i sprawiał, 
że chociaż część ludzi na chwilę się uśmiechała.

Lately I met at the train station man who gave away 
the the passengers of public transport muffins and fudges
He wished everyone a nice day and made ​​that though 
some people for a while was smiling.
















Mam to szczęście, że na co dzień jestem pozytywnie 
nastawioną do świata i radosną osobą, ale... szkoda, że 
nie wszyscy potrafią cieszyć się codziennością, prawda?...

I am lucky that every day I am positive attitude to the world 
and cheerful person, but... a shame that not everyone 
can enjoy everyday, right?...





~    ~    ~




PS. T. odkrywa radość fotografowania. 
Mam cichą nadzieję, że zakocha się w tym 
choć trochę tak bardzo, jak ja :)

PS. T. discovers the joy of photographing. 
I secretly hope that will fall in love this 
a little bit as much as me :)








You May Also Like

106 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.