Top 5: Moje ulubione piosenki

by - 10:55 PM

Od zawsze miałam problemy z podejmowaniem decyzji.
Wybranie pięciu (nawet nieuszeregowanych kolejnością) ulubionych piosenek
nie jest łatwe, więc nie zarzekam się, że nie powstaną ciągi dalsze :)




Wiem, że nikt nie lubi czytać długich tekstów, dlatego - krótko i węzłowato.



I. MICHAEL JACKSON - "BEAT IT"



Wszelkie komentarze są zbędne. Klasyka, ewenement, arcydzieło.
Według mnie - bardziej przebojowa niż "Thriller".



II. MOMO - "OD DZISIAJ/KRÓLOWA ŚNIEGU"



Jest w niej coś takiego (stylizacja na lata 80.?... tak, pewnie tak!),
że porwała mnie i nie chce puścić. Idealna do podróży.



III. KRZYSZTOF KRAWCZYK - "CHCIAŁEM BYĆ"



Jest taka... prawdziwa.
Mam wrażenie, że dopiero kiedyś - gdy będę znacznie starsza - w pełni zrozumiem 
jej sens. Póki co, zostają tylko cudna melodia i słowa, które wydają mi się bliskie.



IV. LADY PANK - "TAŃCZ, GŁUPIA, TAŃCZ"



...i tutaj nie jestem pewna, co napisać.
Po prostu uważam ją za w pełni przemyślaną, z przesłaniem,
a jednocześnie bardzo melodyjną.

Czasem trudno jest wyjaśnić, dlaczego coś się lubi.
Lubi się i tyle :)



V. NICKI MINAJ - "VA VA VOOM"



Jak chcecie - linczujcie, ale... według mnie tekst tej piosenki naprawdę jest OK.
Więcej - jest po prostu świetny. Szczerze nienawidzę większości (jeśli nie wszystkich
oprócz powyższego) utworów w tym typie, jednak ten uważam za wyjątkowy.

Możecie uznać mnie za kogo chcecie, ale wersy takie jak cause I know he got a wife 
at home/but I need just one night alone są według mnie takie... życiowe. Serio.

I chociaż Nicki szalenie kontrastuje z resztą moich muzycznych upodobań,
mam do niej dziwną słabość. Czuję, że jest mi jakoś bliska - to zamiłowanie
do przepychu, odstawanie od pozostałych (czytaliście o jej dzieciństwie?
o problemach w rodzinie? o chęci ucieczki od rzeczywistości? ja - tak)
oraz... chęć ukazywania siebie jako bad bitch po to, by nie zostać zranionym.
Tak, doskonale to rozumiem.



Czekam na Wasze szczere komentarze.
Znacie coś? Też lubicie, czy może przeciwnie?
Chętnie poznam Wasze opinie :)



You May Also Like

87 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.