11 II 2014: Moje siedemnaste urodziny! :D

by - 5:55 PM

Jak ten czas szybko leci...
Doskonale pamiętam, jak niedawno (?) świętowałam kolejno czternastkę,
piętnastkę, szesnastkę... A tu proszę, już siedemnastka.

Aż trudno mi uwierzyć, że to tak szybko.


(obrazek pochodzi z Grafiki Google)


(obrazek pochodzi z Grafiki Google)


Kiedyś, gdy patrzyłam na idących ulicą licealistów, wydawało mi się,
że są tak bardzo odlegli, różni ode mnie, zupełnie dorośli. Wszystko, co ich dotyczyło,
było dla mnie nieosiągalne. Ale sama siebie też oceniałam jako dorosłą
(wiem, to śmieszne, ale wszyscy tak o sobie myśleliśmy). Teraz mam już
świadomość, że byłam jedynie dzieckiem i - tak, zdaję sobie
z tego sprawę - wciąż nim jestem. 

Został mi ostatni rok, z pewnością go wykorzystam, haha :)


(obrazek pochodzi z Grafiki Google)


Czego chciałabym, by życzyli mi bliscy?
Na pewno spełnienia marzeń - osiągnięcia celów, które są dla mnie ważne.
Ale również zdrowia, szczęścia, pomyślności, 
miłości, wolnego czasu. I dalszej umiejętności patrzenia na świat 
z optymizmem i cieszenia się życiem.


(obrazek pochodzi z Grafiki Google)


(obrazek pochodzi z Grafiki Google)



Pozdrawiam i ściskam, trzymajcie się :D


You May Also Like

53 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.