Wilczy Szaniec III: Las

by - 5:58 PM

Trzecia i ostatnia część fotorelacji z Gierłoży (pierwsza - budynkiTU,
druga - kamienie - TU)  dotyczy zdjęć przedstawiających głównie las
(piszę głównie,  ponieważ przeważnie można na nich dostrzec coś jeszcze :)).




Starałam się ukazać piękno starych, porośniętych mchem drzew,
które w połączeniu z 'ciężkimi' budynkami tworzą
niepowtarzalną całość.

Musze też dodać, że tą część cyklu uważam za najbardziej udaną :)

















































Muszę przyznać, że najbardziej podobają mi się piąte i dwunaste :))



#POZAPLANEM














Na strzelnicy nie strzelałam (wątpię, czy nawet prawidłowo uniosłabym broń),
w pamiątkach ograniczyłam się do kilku pocztówek. Jakoś nie przypadły
mi do gustu czarno-srebrne figurki żołnierzy (swoją drogą, powinni
poszerzyć asortyment - może koszulki, więcej rozkładówek, kubki, magnesy?).



You May Also Like

97 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.