Wilczy Szaniec I: Budynki

by - 11:24 PM

Witam i ściskam przed ostatnim tygodniem wakacji :))
Mam nadzieję, że uda Wam się w pełni wykorzystać
ostatnie podrygi letniego słońca :D

Do opublikowania tego postu zbierałam się dosyć długo, ale łatwo sobie wyobrazić, 
jak trudno latem znaleźć moment na selekcję i obróbkę fotografii :)
Te, jak wskazuje tytuł, pochodzą z wypadu do gierłożańskich bunkrów.
Zrobiłam tak dużo zdjęć, że postanowiłam podzielić fotorelację
na trzy kolejne części: budynki, kamienie i las.
Zdjęcia zrobione 'poza planem' wskoczą gdzieś pomiędzy :)

Muszę przyznać, że nie specjalnie koncentrowałam się tu na formie artystycznej,
ale na przedstawieniu poszczególnych bunkrów.
Pośród takiej scenerii i gęstego lasu mogłam na chwilę
poczuć się jak bohaterka  wojennego filmu...
I niekoniecznie "Czasu honoru" :))

















































To zdjęcie publikuję jedynie po to, by ukazać rzeczywistą wielkość
jednego z bunkrów (mniej więcej po środku widać jakiegoś turystę).





Część kreatywno-artystyczną zobaczycie następnym razem. Buźka :))



*  *  *

EDIT! Biorę udział w rozdaniu, więc zagościł u mnie
banerek reklamowy :)






You May Also Like

68 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.