Liebster Blog Award XV

by - 3:03 PM

Hello.
Tym razem pytania pochodzą z bloga http://oliilui.blogspot.com.
Autorka nominowała wszystkich chętnych,
więc co mi szkodzi wziąć udział c:

Zasady tagu znajdziecie TUTAJ.







Moje odpowiedzi:


1. Gdzie wybierasz się na wakacje?
Na razie nie mam konkretnych planów.
Zobaczymy, co będzie :)


2. Czy często zastanawiasz się nad swoją przyszłością? 
Co widzisz, jaka jest twoja przyszłość?
Nie, raczej rzadko. Staram się spełniać swoje marzenia,
ale bez zbędnej presji.


3. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Odsyłam do wpisu dotyczącego 5 wg mnie najlepszych
zawodów: KLIK! :)


4. Jaki język chcesz opanować?
Niedawno miałam takie pytanie na Asku :)
Angielski, niemiecki, hiszpański.


5. Co ci się najbardziej w sobie podoba?
Oj tam, trudno jest opisać samą siebie :D


6. Co ci się najmniej w sobie podoba?
Patrz punkt piąty.


7. Twoje atuty (wyglądu i charakteru).
Patrz punkty piąty i szósty.


8. Gdybyś mógł spełnić 3 życzenia (mogą one być dla ciebie lub innych, 
chodzi o 3 magiczne sztuczki), co to by było?
Raczej nie będę wymieniała, pewnie
większość z Was wybuchnęłaby śmiechem :D


9. Napisz coś o swoim mieście (przynajmniej 3 określenia).
Jest dosyć duże, położone blisko morza, z drugiej strony
otoczone przez wzgórza :)


10. Co dziwnego ci się ostatnio śniło?
Patrz punk ósmy :)


11. Czego nigdy nie zapomnisz?
Wielu, wielu, wielu wspomnień i wielu ludzi,
dzięki którym je mam c:



Pytania zadawane przeze mnie:

1. Jaki jest widok z Twojego okna?
2. Czego najbardziej się boisz?
3. Znak zodiaku?
4. Chciałabyś/chciałbyś się przeprowadzić?
Jeśli tak, to gdzie? :)
5. Szczęśliwa cyfra?
6. Największe marzenie?
7. Ulubiony ciuch?
8. Jaką masz średnią na koniec roku? :D
9. Najpiękniejsze miasto w Polsce?
10. Masz zwierzaka? Jak ma na imię?
11. Grasz czasem w lotka? :)


Blogi nominowane przeze mnie:





You May Also Like

35 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.