50. wpis :D

by - 8:11 PM

Tak, tak! Doczekaliśmy się 50. postu na blogu :)







Dziękuję Wam za wszystkie wizyty i każdy pozostawiony komentarz 

Cóż, zostaje mi życzyć samej sobie: oby tak dalej :D


Zrobiłam też małe podsumowanie mojej dotychczasowej pracy.

Oto 7 (moim zdaniem) najlepszych sesji zdjęciowych,
które do tej pory opublikowałam (kolejność chronologiczna):

I. Czarny i biały

II. Pop art

III. Szkic ołówkiem

IV. Stare fotografie

V. Iluzja

VI. Robbeca Steam #2

VII. Summertime Sadness (co prawda nie z lalką
w roli głównej, ale nie mogłam jej nie dodać c:)






Jeszcze raz dziękuję za to, że ze mną jesteście :D


PS. 50 postów w około 10 miesięcy to trochę mało, prawda? :)



You May Also Like

41 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.