Mam do Was prośbę.

by - 4:55 PM

Chodzi mi o banery Waszych blogów. Mam już jeden w dolnym pasku, ale to trochę mało...
W związku z tym kieruję do Was ogromną prośbę: jeśli ktoś z Was chciałby/chciałaby zobaczyć
baner do swojego bloga na mojej stronie, zostawcie mi znak w komentarzach (do tego adres konta
na Twitterze i adres bloga - będzie mi łatwiej go znaleźć :)).

Nie umieszczam banerów bez zgody właścicieli blogów.

Każdemu z blogów z umieszczonych tu banerów poświęcę osobną wzmiankę w  poście -
- coś w stylu reklamy.

Ale jest coś jeszcze: w zamian za opublikowanie czyjegoś baneru proszę o rewanż,
czyli mój baner na czyimś blogu. Moim banerem jest zdjęcie wstawione zamiast nazwy bloga.
Mam blokadę kopiowania i tu potrzebny mi jest adres tt - tylko wtedy będę mogła wysłać
mój baner dla Ciebie. Istnieje też opcja wysłania go mailem, ale przez tt jest raczej prościej :)

Czekam na propozycje wymiany, xoxo


* * *

Biorę udział w rozdaniu na blogu http://diytozts.blogspot.ie/.
Jednym z warunków jest wspomnienie o candy w poście, a więc proszę bardzo :)


You May Also Like

12 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.