Abbey Bominable

by - 2:57 PM

Witam :)
Na wstępie muszę się pochwalić, że tegoroczny Mikołaj uważnie czytał wszystkie listy
 i z prezentami trafił dosłownie w dziesiątkę. Nie będę umieszczać zdjęć wszystkiego,
co znajdowało się pod choinką (choć każdy prezent dokładnie 'obcykałam'), lecz przejdę od razu do rzeczy, czyli prezentów związanych z Monsterkami. A trochę ich było :)

Moja siostra (o niej jeszcze nie wspominałam, jakim cudem? ;)) dostała
Robbecę Steam (wersja podstawowa) oraz toaletkę dla Cleo - zdjęcia już niedługo opublikuję.
Zaś w moje ręce wpadła Abbey Bominable - również w wersji podstawowej,
w innych jakoś nie za specjalnie mi się podoba. No i jej zwierzątko - mamut
Shiver - prześliczny :)

Zdjęcie tuż po wyjęciu z pudełka (zdjęłam futrzane getry,
na dalszych zdjęciach też ich nie ma).


Hah, w tle widać toaletkę - lalka stoi na półce mojej siostry c:


Reszta zdjęć pochodzi już z sesji, za tło posłużył mi jeden z moich
ulubionych swetrów. :)

































I wszystko (oprócz pamiętnika), co znajdowało się w pudełku:
lalka, stojak (dobrze, że błękitny :D), szczotka i Shiver.







* * *

Za 'jednym zamachem' zrobiłam Abbey jeszcze jedną sesję.
Jej efekty postaram się opublikować jak najszybciej.

You May Also Like

22 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.