Wishlist Tag. Moja lista wymarzonych prezentów :)

by - 2:50 PM

To pierwszy typowo świąteczny tag, w którym biorę udział. 
Otagowała mnie jednoczesna autorka łańcuszka, zozolek9. Dzięki :)




Zasady zabawy:
I. Publikacja na blogu baneru tagu oraz linku do bloga autorki i tagujacej Cię osoby.
II. Przedstawienie w poście zasad oraz opisanie siedmiu wymarzonych prezentów,
które chcielibyśmy dostać na Święta.
III. Otagowanie kolejnych trzech osób (tag trwa do 24 grudnia 2013 r.).



Moja wishlista:
Co roku jest coraz krótsza... 7 materialnych pragnień
to dla mnie stanowczo za dużo! (Mimo to postaram się coś wymyślić :D)


1. KARNET WIZYT NA SOLARIUM

...ponieważ bardzo chcę poprawić koloryt mojej bladej jak u Drakuli skóry
(podobno przesadzam i wcale tak blada nie jestem, ale ja tam swoje wiem :))

(zdjęcie pochodzi z Grafiki Google)


2. OPŁACENIE CYKLICZNYCH ZABIEGÓW PRZEDŁUŻANIA RZĘS

...bo moje naturalne są cieniutkie i w dodatku jasne, a codzienne poranne
malowanie trochę mnie już męczy :)

(zdjęcie pochodzi z Grafiki Google)



3. ZESTAW KOSMETYCZNY MARKI NEUTROGENA

...ponieważ kremy/balsami tej firmy są zbawieniem dla mojej (bardzo!)
delikatnej skóry :)

(zdjęcie pochodzi z Grafiki Google)



4.  LAKIERY DO PAZNOKCI
...obiektem moich westchnień są te matowe (nie mogę natrafić na nie
w żadnej drogerii!...), lecz bardzo chętnie zaopiekuję się również innymi :)
Najbardziej lubiana przeze mnie marka to Essence - ale najważniejszy
jest kolor, struktura i 'magiczne zdolności' :)

(zdjęcie pochodzi z Grafiki Google)



5. "STO LAT SAMOTNOŚCI" G. G. MARQUEZA

...ponieważ zakochałam się w tej książce i nie wyobrażam sobie,
bym nie mogła wracać do niej w dowolnym momencie, nieokreślonego dnia :)

(zdjęcie pochodzi z Grafiki Google)



6.  FUTRO

...a może raczej futerko? Bardzo podobają mi się te do połowy ud, grube i mięciutkie.
W dodatku ciepłe i cudnie się prezentujące - idealne!

(zdjęcie pochodzi z Grafiki Google)



7. BORDOWA MINI SPÓDNICZKA
...bo czarną już mam, a bordo plus klasyczny krój
to według mnie świetne połączenie :)

(zdjęcie pochodzi z Grafiki Google)


Ciekawa jestem listy wymarzonych prezentów Gąski (http://ryszawa.blogspot.com), 
Czarnej (http://magia-testowania.blogspot.com) oraz Turkusoowej (http://turkusoowa.blogspot.com). Mogę trochę nagiąć zasady, prawda? :)

Ale jeśli ktoś jeszcze chce wziąć udział, zapraszam.
Pomarzyć zawsze można :)


Pozdrawiam i mam nadzieję, że Wasze świąteczne życzenia
spełnią się w stu procentach :D



You May Also Like

101 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.