Tag: 40 przypadkowych pytan c:

by - 8:05 PM

Witajcie :)
Tag został 'przechwycony' z bloga Niepowtarzalnej.
Od razu wiedziałam, że muszę go zrobić :D


Pytania:

1. Gdzie byłaś 3 godziny temu?
W domu.

2. Czy kiedykolwiek zjadłaś kredkę?
Nie.

3. Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego?
Tak, nawet kilka rzeczy.

4. Czy masz na sobie skarpetki?
Tak, jasnożółte c:

5. Czy byłaś w kinie w ciągu ostatnich 5 dni?
Nie.

6. Czy jest Ci gorąco?
Nie, nawet wręcz przeciwnie ._.

7. Co było ostatnią rzeczą, którą miałaś do picia?
Kawa z mlekiem.

8. Co ostatnio jadłaś?
Bułkę z Nutellą.

9. Gdzie byłaś w zeszłym tygodniu w tej chwili?
Też w domu.

10. Kim był ostatni gość w Twoim domu?
Koleżanka mojej siostry :D

11. Czy teraz za kimś tęsknisz?
Nie.

12. Jakie są twoje plany na dzisiejszy wieczór?
Podobne jak w każdą sobotę: najpierw 'Komisarz Alex' i kubek kawy,
a potem zobaczymy :)

13. Kto ostatnio napisał Ci komentarz na Facebooku, Naszej Klasie itp. portalach?
Nie używam ani Fb, ani Nk. Dwa dni temu pisałam z kilkoma osobami na TT c:

14. Co chcesz wiedzieć o przyszłości?
Szczerze? Wolę nic nie wiedzieć :D

15. Czy masz na sobie jakieś perfumy, jeżeli tak to jakie?
Nie.

16. Byłaś w tym roku u lekarza?
Tak, nawet kilka razy. Ostatnio w zeszły czwartek, często mam
problemy ze zdrowiem ;_;

17. Gdzie jest twój najlepszy przyjaciel?
Myślę, że też w domu c:

18. Czy masz opaleniznę?
Nie. Mam jasną karnację, nawet w upały ciężko jest mi się opalić.

19. Czego teraz słuchasz?
Akurat niczego :>

20. Czy coś kolekcjonujesz?
Nic konkretnego (nie licząc lalek, ale nie nazwałabym posiadania ich
kolekcjonowaniem). Kiedyś zbierałam mnóstwo rzeczy, np. kapsle od Tymbarków :D

21. Kiedy ostatni raz zostałaś zatrzymana przez policję?
Wow, nigdy nie zostałam zatrzymana.

22. Czy piłaś kiedyś herbatę przez słomkę?
Nie.

23. Co napisałaś w ostatnio wysłanym smsie?
'Ok :D'.

24. Lubisz ostre przyprawy?
Zależy do jakiej potrawy.

25. Kiedy ostatni raz wzięłaś prysznic?
Hah, dziś rano :>

26. Czy jesteś bogata?
Przecież sama nie zarabiam, więc trudno powiedzieć (:

27. Jaka jest u Ciebie pogoda?
Dosyć ciepło, wiosna przyszła już na dobre :D

28. O której godzinie budzisz się rano?
Jeśli wstaję do szkoły nastawiam budzik na 6:30, jeśli nie - około 9, 10 :)

29. Jaki film ostatnio widziałaś?
Wczoraj oglądałam "Nawiedzony dwór" - film może niezbyt ambitny,
ale może być c:

30. Jaki masz dzwonek w telefonie?
Melodia "Happy Tree Friends" :)

31. Czy byłaś kiedyś w innym kraju?
Tak, w Niemczech i na Słowacji.

32. Ile masz rodzeństwa?
Jedną, młodszą siostrę.

33. Komputer stacjonarny czy laptop?
'Miniaturka' laptopa z podłączanym dużym monitorem c:

34. Co planujesz dziś robić?
Już pisałam, że nic specjalnego :>

35. Kiedy ostatni raz płakałaś?
Nie pamiętam. I dobrze c:

36. Jakie jest twoja ulubiona stacja radiowa?
Nie mam.

37. Co wolisz? Hamburgera czy kebaba?
Nic z wymienionych.

38. Jaki jest Twój kolor oczu?
Nie mam.

39. Co robiłaś wczoraj o 24:00 w nocy?
Spałam (:

40. Czy masz zwierzęta?
Tak, królika miniaturkę c:



* * *

W przyszłym tygodniu, w dniach 23, 24 i 25 mam egzaminy gimnazjalne.
Ktoś z Was też pisze w tym roku? :)


You May Also Like

23 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.