Już niedługo!

by - 12:31 AM

Niedługo, a konkretniej prawdopodobnie w poniedziałek lub we wtorek.
W czwartek zamówiłam na Allegro długo poszukiwaną (pod względem przystępnej ceny, jeśli dobrze poszukać, w sklepach internetowych przeważnie jest niższa, ale różnie bywa) Draculaurę Snow Bite. Jest prześliczna 





Lalka pochodzi z najnowszej serii Monster High Scary Tales (Upiorne Opowieści), wprowadzonej na rynek w sierpniu tego roku. W zestawie ma (oprócz ubrania): stojak, torebkę - jabłko, szczotkę i książeczkę z upiorną opowieścią (Snow Bite to oczywiście Snow White, czyli Królewna Śnieżka), w której w rolę złej królowej wciela się Cleo de Nile :)
Snow Bite w opakowaniu:


Oprócz Draculaury w wersji Scary Tales są jeszcze Clawdeen Wolf (Czerwony Kapturek) oraz Frankie Stein (Kopciuszek). Ale mi najbardziej spodobała się moja ulubiona Lala - gdy tylko po raz pierwszy zobaczyłam ją na sklepowej półce, po prostu się zakochałam. Od razu wiedziałam, że muszę ją mieć. To była tylko kwestia czasu :) Poniżej pozostałe lalki z serii.


Nie mogę się doczekać przyjścia przesyłki. Jak tylko ją dostanę, zrobię masę zdjęć. Nie wiem jeszcze tylko, jak dam jej na imię... Oryginalne jest fajne, ale moja siostra ma już jedną Lalę (wersja Upiorne Halloween) i będą nam się mylić :)

You May Also Like

10 komentarze

The template was edited by blog's owner. Obsługiwane przez usługę Blogger.